Breng uw bedrijf tot leven met de corporate storytelling uit Haarlem van Evenementenbureau EastSide. Aan de hand van verschillende communicatieprojecten zetten zij uw organisatie op de kaart. Dit zorgt ervoor dat de diensten van uw bedrijf op verschillende wijze worden beschreven en belicht. Met behulp van marketing en communicatie zorgen organisaties ervoor dat klanten en andere geïnteresseerden op de hoogte blijven van hun ontwikkelingen. Hiervoor hebben zij mensen in dienst of bedrijven geraadpleegd die hierin zijn gespecialiseerd. Er ontstaan steeds meer manieren voor een goede communicatie. Waaronder de corporate storytelling uit Haarlem. Een goed verhaal kan juist een beweging in gang zetten die een organisatie net nodig heeft. Een kenmerk is dat met een verhaal de diensten van een bedrijf in woord wordt beschreven. Naast de brochures en website teksten is dat een verfrissende manier om de werkzaamheden te belichten. Een vernieuwde manier van promotie geeft aan dat u als ondernemer verder denkt. Dat u graag nieuwe dingen uitprobeert en uitdagingen niet uit de weg gaat. Een goede indruk die u dan achterlaat bij uw publiek. Evenementenbureau EastSide kijkt graag samen met u hoe de corporate storytelling in Haarlem vorm te geven op een manier die bij uw bedrijf past.

Corporate storytelling Haarlem, gedurfd en uniek

Het klinkt als een goede beweging, corporate storytelling in Haarlem. Maar het moet wel aansluiten bij de boodschap en uitstraling van uw organisatie. Als er een verhaal wordt neergezet die gewoonweg ver weg staat van de normen en waarden waar uw medewerkers en klanten voor staan, dan wordt de plank misgeslagen. Juist voor een verhaal waar zoveel tijd en aandacht naar uit gaat, is dat heel jammer en dat moet voorkomen worden. Gelukkig werken er bij EastSide professionals in marketing en communicatie die een gepaste corporate storytelling in Haarlem kunnen vormgeven. Niet alleen weten zij het goede verhaal neer te zetten, maar ook hoe deze juist te presenteren. Het ene verhaal leent zich voor een presentatie en het andere verhaal komt tot zijn recht in een boekwerk. Denk aan een mooi geschenk die u kunt uitdelen aan uw zakenrelaties. Een corporate storytelling uit Haarlem wordt op de volgende pijlers opgebouwd:

  • Relatie: de naam van uw bedrijf.
  • Doel: waarvoor dient het verhaal.
  • Invulling: de inhoud en sfeer van het verhaal.
  • Thema: de titel of boodschap van het verhaal.
  • Doelgroep: de ontvangers van het verhaal.

Vervolgens wordt er een beknopte omschrijving opgesteld, ook wel te lezen als een samenvatting van de corporate storytelling uit Haarlem.

Een verhaal dat focus geeft

De website van EastSide evenementenbureau-haarlem.nl geeft een goede indruk van hoe een corporate storytelling uit Haarlem wordt opgesteld. Naast dat uw diensten op andere wijze worden gepresenteerd, zorgt het er ook voor dat de ontvangers deze gaan onthouden. Een boodschap in de vorm van een herkenbaar verhaal zorgt er vaak voor dat deze blijft hangen bij de ontvangers. EastSide zet graag een corporate storytelling in Haarlem in elkaar die herkenbaar en vernieuwend is voor de doelgroep. Een ander kenmerk is dat het de aandacht vasthoudt en tevens de doelgroep herinnert aan het doel waar zij met zijn allen naar toe werken. Met inspirerend verhaal krijgt u een grote groep weer een richting op. Mocht u helemaal enthousiast worden van deze toelichting, neem dan contact op met EastSide om uw mogelijkheden voor een corporate storytelling uit Haarlem te bespreken. Indien u meer informatie of voorbeelden nodig heeft, neem dan de portfolio door die zij hebben gepubliceerd op de website. Goede kans dat deze u op ideeën brengen voor uw eigen verhaal. EastSide hoort graag uw eigen suggesties voor de opmaak van het verhaal.