Toen wij vorig jaar een tweede winkel hebben geopend, merkten wij dat wij weliswaar meer verkochten, maar ook dat wij steeds minder zicht hadden op wat wij nou eigenlijk op voorraad hadden liggen. Het is namelijk zo dat wij de afgelopen jaren ook aan een webwinkel gewerkt hebben en deze loopt als een trein. Vandaar dat wij ook onze fysieke winkel konden gaan uitbreiden. Waar wij echter niet bij stil hadden gestaan, was dat dit ook weer nieuwe problemen met zich meebrengt wanneer het gaat over de voorraad. Het kwam namelijk steeds vaker voor dat wij iets op onze site hadden verkocht wat kort daarvoor al in onze winkel was gekocht door een van onze klanten. Dat zorgde ervoor dat wij steeds vaker mensen moesten teleurstellen omdat wij het door hen gekozen product niet konden leveren. Dat gaat je op een gegeven moment klanten kosten en dus wilden wij graag weten hoe wij dit beter konden overzien. Wij zijn toen gaan kijken of wij ergens goede retail software konden vinden. Wij merkten namelijk dat onze oude retail software niet meer geschikt was om te gebruiken wanneer je twee fysieke winkels had en ook een webwinkel. Wij wilden bovendien in de toekomst graag meer klanten kunnen helpen en dus hebben wij gekeken of wij alvast nieuwe retail software konden vinden die wij ook nog lang in de toekomst zouden kunnen blijven gebruiken. Wij hebben toen een keer op het internet gezocht naar mogelijkheden om retail software aan te kopen. Wij hebben heel veel bedrijven bekeken en wij hebben veel interessante aanbiedingen gekregen, maar geen was er zo interessant als die wij van Nuvolo.com kregen. Deze mensen hebben echt heel veel verstand van retail software en daar kun je als klant de vruchten van plukken. Genoeg reden dus om een keer met deze mensen in gesprek te gaan over onze wensen en hun mogelijkheden.

Onze nieuwe retail software bevalt heel erg goed

Toen wij even contact opnamen met de mensen van Nuvolo, kregen wij een heel vriendelijke medewerker aan de lijn. Zij vertelde ons wat zij allemaal voor ons konden betekenen wanneer het over retail software ging. Wij kregen te horen dat wij alle losse componenten konden kiezen die wij graag wilden. Dat was heel prettig om te horen want wij hoefden slechts op een aantal punten verbeteringen door te voeren. Doordat de retail software van dit bedrijf altijd op maat wordt samengesteld, krijg je altijd wat je nodig hebt. Bovendien houdt dit ook in dat je nooit meer betaalt dan nodig is. Je kunt alles uit je pakket schrappen wat je niet nodig hebt en daardoor kun je altijd een vlijmscherpe deal sluiten. Wij zijn daarom ook erg blij dat wij onze retail software hier hebben aangekocht. Wij merken dat het veel fijner is om met goede retail software te werken en wij zouden daarom iedereen aanraden om zaken te gaan doen met dit bedrijf wanneer u ook op zoek bent naar retail software. Wij merken dat wij nu veel beter overzicht hebben over onze voorraden en dat is alleen maar goed voor ons bedrijf.

Kijk ook eens op Nuvolo.com

Mocht u graag ook goede software willen gaan gebruiken voor uw bedrijf, dan raad ik u aan om een keer naar Nuvolo.com te komen kijken. U zult merken dat u hier heel veel nuttige informatie kunt vinden over wat men aanbiedt. Kortom:

  • wij hebben nu veel meer inzicht in onze voorraden
  • wij werken heel plezierig met deze nieuwe software
  • wij raden dit bedrijf aan iedereen van harte aan

Kijk voor meer informatie even op Nuvolo.com.