Als ondernemer wilt u natuurlijk uw werknemers voorzien van alles wat ze nodig hebben om hun werk goed te doen. Als manager bij een organisatie die krantenabonnementen verkoopt aan consumenten is het zeer belangrijk dat mijn medewerkers beschikken over de technologie om telefoongesprekken te kunnen voeren met klanten. Voor ons is het belangrijk dat die gesprekken niet onderbroken worden en van goede kwaliteit zijn. Vaak worden gesprekken opgenomen om later gebruikt te worden voor training van nieuwe medewerkers. Bovendien moet de klant onze medewerker goed kunnen verstaan, en de medewerker moet erop kunnen vertrouwen dat de lijn niet slecht wordt. Daarom zijn we een tijd terug overgestapt op hosted voip voor onze telefooncentrale. Hiermee is de kwaliteit van de telefoonlijnen een stuk beter geworden en kunnen we beter vertrouwen op het systeem. Hiervoor hebben we Voicedata ingeschakeld. Toen wij op zoek gingen naar een organisatie die hosted voip voor ons kon regelen kwamen we al snel uit op Voicedata. De referenties op de website overtuigden ons van de vakbekwaamheid van deze organisatie. Daarom zijn we in zee gegaan met Voicedata, om voor ons een compleet hosted voip systeem op te zetten dat we tegenwoordig met veel plezier gebruiken om onze bedrijfsdoelstellingen te halen. Ook benieuwd wat Voicedata voor u kan betekenen als het aankomt op dit systeem? Kijk dan eens op de website voor meer informatie: voicedata.nl. 

Hosted voip voor de beste klantervaring

De klant is bij ons natuurlijk van groot belang. Wij willen dat zij de beste ervaring hebben bij ons aan de lijn. Dit doen we door onze medewerkers goed te op leiden en te trainen, maar ook door een systeem als hosted voip aan te leggen. Omdat het voor ons een belangrijke stap was hebben we de tijd genomen een goede leverancier van een hosted voip systeem te vinden. Dit werd Voicedata. Zij hebben op hun beurt de tijd en moeite genomen goed naar onze wensen te luisteren. Ze hebben onze organisatie in kaart gebracht en gekeken waar onze behoeften lagen. We waren aangenaam verrast door deze uitgebreide aanpak. Dit leidde ook tot een snelle implementatie, en zorgde er ook voor dat we een systeem hebben dat ons helpt om: 

  • Onze targets te halen
  • Onze klanten tevreden te houden
  • Nieuwe klanten binnen te halen
  • Ons bedrijf te laten groeien

Hosted voip is een prima manier om de kwaliteit van een telefooncentrale te verbeteren. Elke ondernemer die een klantenservice inricht om telefonisch klanten van dienst te zijn, zou hosted voip moeten overwegen. Als u ook een organisatie zoekt die hier bij kan helpen, kan Voicedata een prima partner zijn. Meer weten over hosted voip? Kijk dan eens online bij de referenties van Voicedata of lees de website door. Online is genoeg te vinden over deze manier van het inrichten van uw telefooncentrale of telefoonsysteem. 

Meer weten en contact opnemen

Wilt u meer weten over het laten installeren van Voicedata? Kijk dan voor meer informatie en contactgegevens op voicedata.nl. Het is als klant ook mogelijk om in te loggen en de gegevens van uw onderneming in te zien. Beheer van uw centrale was nog nooit zo eenvoudig als na het installeren van hosted voip, in onze organisatie. Mijn werknemers zijn ook erg blij met de vernieuwing. Zij willen niet meer terug naar het oude systeem. Wij kunnen de verschillen bovendien goed terug horen als we oude opnames beluisteren. Het was dus zeker de investering waard om te kiezen voor hosted voip. We zouden absoluut opnieuw kiezen voor deze methode, met deze partner.

Lees meer…